Cuma, Mart 26, 2010

Taş malzemeden neler yapılmaz ki?

Ev dekorasyonunda doğal malzemeleri çok seviyorum. Tabiki ahşap ve taş bunların başında geliyor. Hem  doğal ışığı çok güzel gösteriyorlar hem de yumuşak bir görüntü sağlıyorlar.
Yukarıdaki iri çakıl taşlarını bu yaz sahilden toplamıştım. Değişik birkaç fikrim var bunlar için. Karar veremedim. Şimdilik sadece üst üste duruyorlar.
İşte taşın kullanılabileceği yerelere birkaç örnek...

Büyük kaya bloğu düzgünce oyularak küvet yapılmış.
Taş kapı tokmakları bence çok iyi bir fikir.

Taş küvet olur da lavabo olmaz mı? İç kısmı cilalanmış.

Hatta evin tamamı bile taştan yapılabilir :-)

Küçük taş görünmülü ama yumuşacık halıya ne dersiniz?

Bu çakıl taşlarından yapılmış mumluğu kendiniz de yapabilirsiniz.


Taş görünümlü değişik boylardaki yastıklar da çok iyi fikir.

3 yorum:

aikon dedi ki...

TAŞ yastıklar çok güzelmiş..bayıldım

melda dedi ki...

ben de onu ve halıyı çok sevdim

Unknown dedi ki...

kapı tokmagı cok hosuma gitti :)