Çarşamba, Şubat 03, 2010

Puslu Kıtalar Atlası, İhsan Oktay Anar

İhsan Oktay Anar'ın ilk romanı. Tesdüfen alıp okudum ve çok beğendim.Kitaptaki karakterler, konu derinliği ve dili çok etkileyici.Sanki yazar o yıllarda yaşamış gibi inandırıcı. Beni en çok bu etkilemişti. Okurken sürekli "bunu nerden bilebilir" diye düşündüm.İhsan Oktay Anar felsefe eğitimi almış.Kitapta bunu hissedersiniz zaten.Anar,2009'da Erdal Öz Edebiyat ödülü de aldı.Yazarın diğer kitapları;Kitab-ül Hiyel, Efrasiyab'ın Hikayeleri, Amat ve Suskunlardır.

2 yorum:

İki Kum Tanesi dedi ki...

Alıp da okuyamadığım, bıraktığım kitaplardan. Hiç bişi anlayamadım ben :) Ama kitabım duruyor, bir müsait zamanda tekrar buluşacağız. Belki bu sefer anlarım bir şeyler.

melda dedi ki...

İnsan bazen kitaba kendini veremiyor, belki öyle birşeydir. Belki de sizin sevdiğiniz bir tarz değildir, ama İhsan Oktay tarihçiler arasında da en iyi tarihsel içerikli roman yazan olarak kabul görür.Tavsiye ederim