Pazar, Mart 02, 2014

Balık ekmek ve kömürde çay molası

Karaköy'deki Arap Camii'nin düzgün bir fotoğrafını çekememiştim hem onu çekmek hem de orda Perşembe Pazarı'nın içindeki Mutfak Dili esnaf lokatnasında yemek yemek için bir geziden sonra yolumu oraya düşürdüm. Ancak Mutfak Dili'nin açık adresini bilmediğimden fazla aramayarak aklımdaki başka bir yere gittim. Perşembe Pazarı'ndaki sahil yönündeki ara sokaklardan birinden sahile inin ve oradan balık pazarına gider gibi yürüyün tam balık pazarına girmeden küçük yol üstündek seyyar balıkçılardan balık alın. Aslında Emin Usta meşhur(fotoğrafya solda bandanalı olan) ama bence hepsi aynı yapıyor.


Bildiğiniz balık ekmek ama bilmediğiniz başka şeylerle. Özel karışım baharat, balık pişerken yanında közlenen soğan,kırmızı ve yeşil biber, salata ve isterseniz nar ekşisi ve limon. Ben balığı çok severim ama bunun tadı bir başkaydı.

Hemen sonra geride bulunan kömür ateşinde çay kahve pişiren 5-6 masalı açık kahvede oturup büyük boy nefis bir çay içip martı ve vapurlar eşilğinde Süleymaniye'yi seyrettim.

 

3 yorum:

bircanın renkli dünyası dedi ki...

OF OF OF TAM BENLIKMIS BEN BAYIKIRUM BALIĞA *-*

Şiirler dedi ki...

Cancağızım,bloğunu ihmal ettiğim için kusura bakma..Eksiğimi kapatacağıma söz veriyorum bundan sonra:))

melda dedi ki...

ne demek hocam her zaman beklerim :-))