Cuma, Ocak 18, 2013

Şişe Boyama, Baykuş Yastık ve...


























Biri beni tutsuuun..Duramıyorum, bu aralar aklıma gelen her dikiş-örgü işini yapmaya meyilliyim. 2,5 sene yapmayıncaa birikti demekki. Kızımı uyutunca geceleri en fazla bir saat yetiyor bunun için. Müthiş rahatlatan bir uğraş.
İşte yaptıklarımdan bazıları..






















Üstte, giymediğim eteğimden kızım için yaptığım etek var. Etek uçlarını siyah zincir ile süslüyorum. Henüz ütülemedim. Bel kısmına da makine ile iki sıra dikiş geçicem kaba durmasın diye.















Onun altında eski bir penye tişörtten kesip diktiğim ve içini elyafla doldurduğum bez bebek var. Oyuncak marketlerde bez bebek bulmak sanırım nerdeyse imkansız. Saçını diktim, giysisini de ördüm. Yüzü istediğim gibi olmadı...
Aşağıda da şişe boyama işi var. Çok zevkli bir uğraş. İstediğiniz her şeyi yapabilirsniz. Herhangi bir şişenin kağıdını sökün 2-3 kat plastik boya ile boyayın. Kuruyunca kurşun kalemle istediğiniz deseni çizin  ve boyayın. Mat cila ile tamamlayın. İkincisini de astarladım yolda...



















Epeydir baykuş desenli bir şeyler yapmak istiyordum. Pinterest.com sağolsun baya fikir var orda. Ben farklı olarak bir tarafı gözü açık bir tarafı kapalı yaptım. Gözler hafif şehla ama :-)
























Fotograflara bakarken farkettim renk geçişlerini daha düzgün yapabilirmişim...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Harika,ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Merhaba, baykus kirlentin icine astar var mi?