Salı, Şubat 17, 2015

İstisna Tatlar, Moda

Moda'ya gelmişken (aslında farklı bir yeri Pappa'yı arıyordum, bulamayınca fazla dolaşmayalım bir an önce bir kahve içelim dedik) benim adını duyduğum bu mekanı kardeşim de "ben de duydum bi gidelim" demesiyle denemeye karar verdik.
Burası İzmir'de bir cafenin ikinci şubesi sanırım..Küçücük bir yer, önünde 3-4 masa. İçeride iki küçük yüksek tabureli masalardan var. Bence bu kadar küçük yerde zaten rahat bir cafe açılamaz. Ancak yol üstü kahvecisi olur, oturup keyif yapamazsınız.

Kahveler güzeldi, aeropres denedim. Güzeldi tadı. Benim için önemli olan bu ancak pastalar pek istisna değil . Sıradan.

Fotoğraftaki beyaz pasta ıspanaklı. Ispanak tadı rahatsız etmiyor ama çok da lezzetli değil. Diğerine milföy ve çikolatalı olana farklı bir isim söylediler, aklımda tutamadım. O da vasattı. Fiyatlar bu duruma göre bence yüksek.
Personel son derece sıcak ve yardımcı. Sanki oranın çalışanı değil de sahibiymiş gibiler.

Hiç yorum yok: