Cuma, Şubat 10, 2012

Karabatak Cafe, Karaköy

Yeni bir cafe keşfetmek ve oradaki kahvenin tadına bakmak bir kahve meraklsı olarak çok hoşuma gidiyor. Bu merak hobilerim arasına girdi diyebilirim. Bir yere gittiğimde o yerin yakınlarında oturup bişeyler içebileceğim sakin ve kahvesi güzel mekanları bilmek isterim.




















Bu cafeyi bir ev dekorasyon dergisinde görmüştüm. Buraya genelde civardaki sanat ve sergi mekanlarına gelenler ya da yabancı uyruklular takılıyormuş. Boş vaktimde gidip bir saat oturdum. Ortam çok güzel. Çok hoş detaylar var.Çalan müzikler güzel. Hava soğukken içerisi insanın içini ısıtıyor. Hafta içi öğlen vakti kimse yoktu. Rahat rahat birşeyler okudum.
İkinci gidişimde de pankek yedim. Biraz süngerimsi geldi bana ama yanındaki meyve, nutella ve akçaağaç şurubu ikramlarıyla lezzetli oldu.

 
Ve harika Sacher Torte...
 

 Kullandıkları kahve markası Julius Meinl.Viyana'da oldukça sık tüketilen bir marka. Beğendim. İçimi çok yumuşak. Kruvsan ve cheesecake de güzeldi.
Yolunuz Karaköy'e düşerse Karabatak cafeye uğramanızı tavsiye ederim.


Hiç yorum yok: