Saygın bir edebiyat profesörü olan Andersen, Noel gecesi Oslo'daki evinde tek başına pencereden bakarken bir cinayete tanık olur. Katili gördüğü halde polisi aramaz. Bundan sonrası iç hesaplaşmalar, merak, korku, suçluluk psikolojisi, ahlaki değerler üzerine varoluşsal bir krizdir.
Yazarın melankolik bir üslubu var ama okuması sıkıcı değil.
tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder