Cumartesi, Mart 09, 2013

tchibo cafissimo kahve makinası

kahve merakınız varsa ve o ünlü markaların 1500 liradan başlayan espresso veya filtre kahve makinelerini gördüyseniz cafissimo sizi yatıştırmaya yeter. Ben Tchibo'yu beğeniyorum. Her hafta değişen temasını fırsat buldukça inceliyorum. 60 küsür yıldır kahve üretimi yapan ve bugün dünyanın en büyük kahve üreticilerinden olan Tchibo'nun  bazı kahve çeşitleri de çok güzel. Önceden frenc pres çektirip evde yaparım ama eşim cafissimo kahve makinesini aldığından beri kapsül kahvelerini mutlaka evde bulunduruyorum. Makineyi geçen yıl sanırım 190 liraya aldık, üstelik süt köpürtmeniz için basınçlı buhar kolu da var. Ben çok memnunum, arada bir farklı kapsülleri alıyorum.






















Çok param olduğunda kendime profesyonel bir makine alıcam, şöyle çekirdeği kendi öğütenden. Ama alana kadar favorim budur..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

İşte buna bayıldım.Ne zamandır alıyım diyorum amaolmadı işte.İndirimi takip etmeli:)