Perşembe, Nisan 10, 2014

sirkem olduuu

üç ay önce kurduğum sirke nihayet oldu. aslında 6 haftadan sonra olurmuş ama ben emin olmadan açamadım.
nasıl yaptığıma burdan ulaşabilirsiniz: http://birfincankeyif.blogspot.com.tr/2014/01/sirke-nasl-yaplr.html
kavanozu açtım, süzdüm. Bu iş için sakladığım küçük şişelere aktardım. Bir tanesi kullanmak için buz dolabına gidecek. Diğerleri beklemeye devam edecek. Zamanla tekrar üstünde ince jölemsi bir tabaka oluşabilirmiş o zaman yeniden süzeceğim.

Tadına gelince, normal sirke. Hatta normalden daha normal gibi..Hoşuma gitti. Ben sarı elmadan yaptığımdan mı bilmem sarımsı oldu.
Ev yapımı doğal sirke hastalandığınızda en iyi ilaçmış. Direk şurup gibi sabah akşam birer kaşık içmek gerekirmiş.
Şimdi ben sağlık için bir hafta sabah akşam ılık su ile içeceğim. Bakalım...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or did you
hire someone to do it for you? Plz reply as I'm looking to design my
own blog and would like to know where u got this from.

kudos

Here is my website - Plantar Fasiitis Shoes

melda dedi ki...

No. not design. ready-made templates. thanks