Pazar, Aralık 01, 2013

iki farklı kahve denemesi

sade filtre kahve üstüne tanımam.. hatta bazen eşim ya da arkadaşlarım şunu dene bak bu da güzel dediğinde bile kremalı, aromalı vs. içmem. kahvenin saf kokusu aroması bence en güzel olandır.. amaaa değişikliği sevdiğimden ve merakımdan dolayı duramadım ve kendi kendime evde iki denemem oldu, böylece benim için her zaman olmasada arada bir içilebilecek tatlar ortaya çıktı..
Romlu kahve daha önce içmiştim, bu kez rom aromalı denedim. güzel oldu, marketlerde bu aromalardan satılıyor, vanilyası ve fındıklısı da var. bir kaç damlası soğuk günlerde güzel gidebilir...

bu da tarçınlı kahve.. tarçını çok sever nerdeyse her tatlıya, bozaya, salepe bolca serperim..elimden gelse tuzlulara da deneyeceğim..zeytinyağlı sarmaya çok yakışır mesela.. neyse bu kadar seviyorsam neden kahveme de koymayayım dedim. özellikle kahve ile tatlı birşey yiyecekseniz bir tutam tarçınla için kahvenizi böylece kan şekerinizi dengede de tutmuş olursunuz.. değişiklik arada bir güzeldir ! :-)


1 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

ben de sadesinden çok aromalı kahveleri severim. bu tatları da beğeneceğime eminim. paristeyken balkabaklı latte denedim. bolda tarçınlıydı. herkes beğenmez aslında ama ben bayıldım..