Çarşamba, Aralık 25, 2013

çocuk kazağı modeli
























itiraf ediyorum,bu modeli beğendiğim bir markanın çocuk modellerinden arakladım ve ördüm..ama bir çocuk kazağına 90 lira veremezdim.






















ayrıca çocuklara bir şeyler örmek ya da dikmek çok da zevkli olunca aldım iki yumak ip(aslında altı yumak aldım, diğer işler yolda) on günde bitirdim..özellikle biraz uzun yaptım ki bu sene elbise gibi seneye de kazak olarak kullanabilelim. malum çok çabuk büyüyorlar..
Bu ayın hobi saatlerini kızıma ayırdım...kalan iple de bir şapkamız oldu..


6 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

harika olmuşşşş

Esen Can dedi ki...

E mağaza kazağı gibi olmuş, o kadar düzgün işlemişsin, tebrik ediyorum seni, devamını merakla bekliyorum, güle güle giysin Nehir hanım :)

melda dedi ki...

teşekkürler :-)

emili dedi ki...

elinize sağlık çok güzel olmuş

Şiirler dedi ki...

Bana ne hırkadan!..NEHİR GÜZEL OLDUĞU İÇİN HIRKA DA GÜZEL GÖRÜNÜYOR..

Adsız dedi ki...

Nasıl yaptınız acaba