Pazartesi, Eylül 30, 2013

kız çocuklarına örgü elbise

kızıma yaptığım bu elbise tek parça halinde örülüyor ve boğaz kısmından başlanıyor. (dikilmeden önce aşağıdaki fotoğraftaki gibi görünüyor)Bunu yaza girmeden başlamıştım bir kenarda kaldı, yeni bitirdim , aslında üç günlük işi var. Külotlu çorap ve içine uzun kollu ile sıcak ve güzel olacak.Üşenmesem kendime de örücem ama o kadar sabırlı değilim.























Resimdeki işaretli yerlerden her düz sırada arttırıyorsunuz. Kollar belli uzunluğa gelince kolları kesip ön ve arka parçaları örüyorsunuz.

6 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

desen ve renkler güzel

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel bir elbise olmuş kızıma yapmak istiyorum acaba kaç numara şiş ve nalı iplikle yaptığınzı sorabilirmiyim bir sakıncası yoksa iyi günler elif

melda dedi ki...

Tabii, 5 numara şiş ve orta kalınlıkta bir ipti.. pek ince değildi yani. Aradaki renkleri de elde kalan iplerden ekledim.. iyi günler

aslininevi dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık banada beklerim

ra dedi ki...

Çok hoş olmuş .Nasıl yaptınız biraz detaylı anlatırsanız sevinirim.Bende kızıma yapmak istiyorum.

melda dedi ki...

Ilk resimde isaretlemeye calistim, bogazdan baslayip 4 sira harosa orun sonra kucuk centiklerin oldugu yerlerden her sirada 8 er imlek olmak uzere arttirin, kol belli kalinliga ulasinca kollari kesin.. bedeni orup yanlardan dikin, bilmem anlatabildim mi?